راهنمای تمدید پروانه وکلا و کارآموزان در سال 1404-1403

راهنمای تمدید پروانه وکلا و کارآموزان در سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳

 

*** راهنمای تمدید پروانه وکلا و کارآموزان در سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ ***

به اطلاع کلیه همکاران وکیل / کارآموز می رساند برابر مصوبه شماره ۱۷۱ مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۲ هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی مبنی بر تمدید پروانه وکالت / کارآموزی به صورت حضوری در محل کانون انجام می شود و همکاران می توانند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۱ جهت تمدید پروانه سال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اقدام نمایند.

همکاران محترم با مطالعه دقیق اطلاعیه تمدید پروانه خواهشمند است تمدید پروانه را به اواخر ماه آبان موکول ننمایید .

  1. ابتدا وارد سایت https://www.nkhorasanbar.com شده و اطلاعیه در خصوص نحوه ورود به اتوماسیون و نحوه تمدید پروانه وکالت  را  اقدام نمایند. لازم به ذکر می باشد اطلاعیه ها در کانال های خبری کانون نیز منتشر شده است.
  2. با توجه به اینکه کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی سعی در تکمیل نمودن اتوماسیون اداری خویش دارد از کلیه همکاران پایه یک و کارآموز تقاضا می گردد پس از ورود به سایت فوق و یا از طریق لینک ذیل وارد اتوماسیون اداری کانونhttp://automation.nkhorasanbar.com/login.aspx شوید، وارد تب وکالت شده و ابتدا از طریق گزینه ویرایش پروفایل  نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام نمایند و اطلاعات خویش از قبیل آدرس منزل و دفتر ، کد رهگیری دارایی ، کد پستی ، اطلاعات بانکی ، بارگزاری عکس ۴*۳ با ردای وکالت ( ویژه وکلای پایه یک ) و ترسیم امضاء اقدام نمایند. در صورت انجام ندادن این مرحله قادر به انجام فعالیت در اتوماسیون نمی باشید.
  3. نحوه اخذ برگ مفاصا حساب دارایی : پس از تکمیل بند ۲ در اتوماسیون با توجه به اینکه اخذ مفاصا حساب دارایی در استان خراسان شمالی بصورت الکترونیک می باشد وکلا درخواست صدور مفاصا حساب دارایی خود را حداقل ۲۴ ساعت قبل از شروع به اقدام تمدید از طریق ثبت درخواست آنلاین در اتوماسیون مطابق راهنما ذیل اقدام نمایند.

*** ارائه مفاصا حساب از حوزه کانون های مجاور و یا اداره دارایی غیر محل اشتغال در کانون خراسان شمالی غیر قابل قبول می باشد لذا از ارائه آن خودداری نمایید ***

نحوه ثبت درخواست آنلاین : پس از ورود به اتوماسیون اداری وارد تب کارتابل شده و گزینه درخواست آنلاین را انتخاب نمایید تا صفحه ثبت درخواست برای شما نمایش داده شود سپس در قسمت نوع درخواست گزینه سایر را انتخاب و در قسمت موضوع درخواست صدور مفاصا حساب را تایپ نمایید  . پس از آن در قسمت شرح درخواست همکاران پایه یک ، نامه ای خطاب به رییس کانون تایپ و در آن نام و نام خانوادگی شماره ملی ، شماره پروانه و کد رهگیری دارایی خویش را جهت ثبت درخواست آنلاین مفاصا حساب اداره امور مالیاتی از طریق کانون ثبت نمایند.

  1. اخذ مفاصا حساب صندوق حمایت وکلا و کارگشایان دادگستری : وکلا و کارآموزان محترم با مراجعه به سایت صندوق حمایت وکلا و از طریق کاربری های اختصاصی خویش ( https://pardakht-hamivakil.ir/login ) نسب به پرداخت الکترونیک فیش های صادره و صدور مفاصا حساب صندوق حمایت اقدام نمایند.
  2. هزینه تمبر تمدید پروانه مقرر برای دادگستری را متناسب به ازای سال های درخواستی تمدید ( یک تا سه سال ) در دفاتر قضایی یا سامانه عدل ایران ( خودکاربری وکیل ) به آدرس ir پرداخت نمایید.
  3. حق عضویت وکلا و کارآموزان محترم برابر نامه ۵۰۰/۸۲۷۸/۹۰۰۰ مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۰ معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه به ترتیب ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ و ۴.۵۰۰.۰۰۰ ریال می باشد که همکاران محترم می توانند حضوری و یا غیر حضوری از طریق شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۱۳۸۸۹۸ بنام کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی پرداخت نمایند و تمدید پروانه حداکثر تا سه سال صرفا وکلای پایه یک امکان پذیر است ، لازم به ذکر می باشد در صورت پرداخت غیر حضوری رسید آن را در زمان حضور باید ارائه گردد.
  4. از کلیه همکاران تقاضا می گردد در زمان حضور در کانون جهت تمدید پروانه اسناد مالی خویش در خصوص پرداخت حق تمبر های یک دوم سهم صندوق و یک چهارم سهم کانون جهت بررسی لازم ارائه نمایند.
  5. کلیه وکلایی که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸به درجه پایه یک رسیده اند در زمان حضور در کانون جهت تمدید پروانه باید نسبت به اعلام آدرس دفتر خویش در حوزه محل اشتغال اقدام نمایند در غیر این صورت برابر ضوابط و مقررات با آنها برخورد می گردد.

با تشکر

کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا