نشست تخصصی با موضوع "الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول"

نشست تخصصی با موضوع “الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول” به همت کمیسیون آموزش و تحقیقات کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی و با حضور اساتید و مسئولین ذی‌ربط در بجنورد برگزار شد

در نشستی که امروز پنج شنبه ۴ مرداد با حضور اساتید برجسته حقوقی، مسئولین ثبت اسناد و املاک و نمایندگان اتحادیه مشاوران املاک در بجنورد برگزار شد، ابعاد مختلف قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول مورد بررسی قرار گرفت.

این نشست که به همت کمیسیون آموزش و تحقیقات کانون وکلای دادگستری خراسان شمالی برگزار شد، با هدف افزایش آگاهی و تبادل نظر در خصوص این قانون مهم برگزار گردید.

در این نشست، آقای علی‌اکبر هاتفی، وکیل و ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات کانون وکلای خراسان شمالی به همراه آقای سهیل نشات، معاونت امور اسناد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، آقای محمدعلی قجری، ریاست کانون سردفتران و دفتریاران استان و آقای امیر آخته، ریاست اتحادیه املاک و مشاوران شهرستان بجنورد به ایراد سخنرانی پرداختند.

حاضران در این نشست به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی اجرای این قانون پرداختند و پیشنهادات خود را برای بهبود اجرای آن ارائه نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا